کشف ۲۵ هزار لیتر قاچاق سوخت در هندیجان  

فرمانده انتظامی هندیجان از کشف ۲۵هزار لیتر قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان در ارتباط بامبارزه باکشف قاچاق کالا و سوخت گفت: پرسنل انتظامی هندیجان توانستند دریک عملیات ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق راکشف وضبط نمایند.

او می‌گوید: در خصوص سرقت سیم‌های برق در هندیجان ۴ نفر که مبادرت به این کار نموده بودند به همراه یک قبضه سلاح ویک دستگاه خودرو توقیف وبه مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: در چند وقت اخیر درگیری خانوادگی که درهندیجان اتفاق افتاد باعث مرگ یک خانم شد، فرد قاتل اهل اهواز بود به همراه ۳ نفردیگر که بافرد قاتل همدستی و همکاری کرده بودند دستگیر شدند و پرونده متهمان پس از تکمیل تحویل مقامات قضایی داده شد.

سرهنگ میرمقدم با اشاره به کشف ۱۰ تن نبشی آهن که از دکل‌های فشار قوی برق بودند، گفت: پرسنل انتظامی توانست ۱۰ نفر مالخر که مبادرت به خرید اموال مسروقه می‌کردند دستگیر کنند که  پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند و همچنین ۱۰کیلو موادمخدر ازنوع تریاک و یک کیلوهروئین  نیز کشف شد.  

او افزود: از همشهریان تقاضا داریم هنگامی که قطعی برق بوجود می‌آید سریعا مراتب را به ۱۱۰ و ستاد انتظامی و کلانتری گزارش دهند تا بتوانیم از سرقت و سارقین سیم‌های برق جلوگیری نمائیم.

فرماندهی انتظامی هندیجان گفت: در مراسمی که باحضور فرماندار و سران عشایر برگزار شد از رئیس عشایر، طوایف و شیوخ خواسته شد که در مراسمات عزاداری، تشییع جنازه‌ها وعروسی‌ها از تیراندازی جلوگیری نمایند تا شاهد حوادث ناگوارنباشیم. همچنین سامانه تلفنی ۱۱۶نیروی انتظامی راه اندازی شده و از شهروندان درخواست داریم جهت گزارشات، پیشنهادات، تقدیر از پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی اطلاع رسانی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار